Rekrutacja do służby

Rekrutacja do służby

Data publikacji 15.09.2020

 

Film Film przedstawiający rekrutację do służby w małopolskiej Policji

Opis filmu: Film przedstawiający rekrutację do służby w małopolskiej Policji

Pobierz plik Film przedstawiający rekrutację do służby w małopolskiej Policji (format mp4 - rozmiar 43.76 MB)

 

 

Film Spot rekrutacyjny - audiodeskrypcja

Opis filmu: Spot rekrutacyjny - audiodeskrypcja

Pobierz plik Spot rekrutacyjny - audiodeskrypcja (format mp4 - rozmiar 43.76 MB)

 

Kandydaci, którzy biorą udział w rekrutacji do służby w Policji proszeni są o pilne uzupełnienie dodatkowych dokumentów potwierdzających umiejętności i kwalifikacje zgodnie z nowym Rozporządzeniem MSW z dnia 12 stycznia 2022 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji (Dz.U. 2022, poz. 109), celem naliczenia dodatkowych punktów, tj.:

- prawo jazdy (wyłącznie osoby, które nie dostarczyły wcześniej tego dokumentu lub w trakcie procedury zdały egzamin i uzyskały kwalifikacje),

- certyfikaty potwierdzające znajomość języków obcych na poziomie min. B2 lub świadectwo maturalne, które potwierdza zdany egzamin z języka obcego na poziomie rozszerzonym (min. 60%).

Wszelkie ww. dokumenty należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na e-mail: dobor@malopolska.policja.gov.pl

 

Harmonogram przyjęć do służby w Policji na rok 2024:

1) 4 marca 

2) 24 kwietnia

3) 8 lipca

4) 9 września

5) 30 października

6) 30 grudnia

 

TATUAŻ...
Zgodnie z Zarządzeniem nr 1  Komendanta Głównego Policji z dnia 4 stycznia 2023 r. w sprawie regulaminu musztry w Policji umundurowanemu policjantowi w szczególności zabrania się noszenia lub eksponowania widocznego tatuażu na głowie, szyi, i dłoniach. W przypadku, kiedy policjant posiada widoczny tatuaż, przełożony może nie dopuścić go do pełnienia służby lub może odsunąć od jej pełnienia.


KOMUNIKAT!!

Informujemy, że dokumenty do służby w Policji można składać wyłącznie osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Tarnowie przy ulicy Traugutta 4 w Mościcach.

Od 02.04.2024 r. wymagane dokumenty można składać w każdy roboczy wtorek miesiąca w godzinach od 11:00 do 19:00.

Niezbędne informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 831 1230.

UWAGA !!

W grudniu 2024 r. ze względu na Święta Bożego Narodzenia wyjątkowo zostaną zmienione dwa terminy przyjęć dokumentów.

Dokumenty do Policji bedzie można złożyc w dniach  23.12.2024 r. zamiast 24.12.2024 r. (Wigilia) oraz 2.01.2025 r. zamiast 31.12.2024 r. (Sylwester). Godziny przyjęć pozostają bez zmian tj. 11:00 do 19:00.


Informacje na temat szczegółów postępowania kwalifikacyjnego udzielane są wyłącznie w odpowiedzi na zapytania:

  • skierowane przez kandydata, którego postępowanie dotyczy - osobiście  w Wydziale Doboru i Szkolenia
  • nadane z adresu e-mail podanego w kwestionariuszu osobowym kandydata.

Link do kontaktów

Link do wymaganych dokumentów

Link do podstaw prawnych - aktualne rozporządzenie

 

 

Powrót na górę strony